HelloPaul Essentials

Are you ready for this?

Het HelloPaul programma is verdeeld over het jaar in 6 volle dagen op locaties in en rondom de vier grote steden. Elke bijeenkomst heeft een specifiek thema. De startdatum is afhankelijk rondom de restricties rondom COVID-19, zodra de restricties dit toelaten beginnen wij met het inplannen van de meetings en zullen jullie zo snel mogelijk op de hoogte worden gebracht.

Start April/Mei 2021 20 Deelnemers
Start September 2021 20 Deelnemers

Je moet rekening houden met een studie belasting van 80 klokuren exclusief de lesdagen.

Meeting 1: The battle of disrupters in catering

Location: The Green House Utrecht

Sprekers:

Bob Hutten Directeur Groot Aandeelhouder Hutten Catering Group
Jan Willem Hilbron Directeur Horeca & Hospitality & Albron Catering Group
Joost Smaal   Directeur Food&I Facilicom Group
Christian Oudijk Commercieel directeur Vermaat Group

Meeting 2: Interaction of Platforms & Physical places

Location: Pesca Amsterdam

Sprekers:

Cor Molenaar Hoogleraar Emarketing Erasmus University/ eXQuo Consultancy
Rupert Parker Brady  Concept strateeg en columnist Retailtrends
Markus Koning CEO Sandenburg concept creation & DST experience agency
Reoewein Niesten CEO & owner Conceptional

Meeting 3: Consumer habits & journeys & exploring the Internet of Things

Location: Head office Datlinq/Unilever/Smokey Goodness

Sprekers:

Marco van den Ouden Managing Director of Datlinq BV
Mark Hanemaaijer  Director Out-of-Home &  Field Sales at Unilever
David Rijsman Internet of Things Architect, Optimization, & Research Expert
Pieter Zwart  Entrepreneur and CEO Coolblue
Joris Levens Coach by Levens Middleby

Meeting 4: Artificial Intelligence/Algorithms/Dashboard insights

Location: Head office New York Pizza/Domino’s /Circl Amsterdam

Sprekers:

Alexander Gullon Digital Strategy Consulting-manager at SparkOptimus
Andre ten Wolde CEO Europe at Domino’s Pizza Enterprises
Philippe Vorst Founder New York Pizza
Michiel Muller Founder Picnic

Meeting 5: Sustainability & Climat Change /Value driven business models

Location: Utrecht The Green House

Sprekers:

Pim Martens  Professor Sustainable Development University Maastricht
Joost Rietveld  Global VP Operations at Too Good To Go
Carlijn Olthof Foodservice at Albert Heijn
John van der Ent  CEO Spar Holding

Meeting 6: Changing business models in supply chain management

Location: Bidfood FoodYard Center Amsterdam
Sprekers:

Dick Slootweg   Managing director Bidfood BV
Daan Peeters Director Field sales at Sligro/Heineken Group
Daan Knuvers Sales Director NL at Jacobs Douwe Egberts
Peer Swinkels CEO at Royal Swinkels Family Brewers Bavaria Group
Colette van Weegen Deliveroo
Michiel Bakker Vice President Global workplace Services programs at Google

Addtional program:

Om in de juiste mind-set van HelloPaul te komen gaan we starten met een persoonlijk “50 days without” experiment met Dr Samefko Ludidi owner van de The Ludidi Method of Intermittent Fasting. Je krijgt een medische intake door Samefko. Gedurende 50 dagen ga jij jezelf overtuigen van het feit dat je niet vastgeroest zit in vaste eetpatronen. 50 days without vlees, vis, zuivel, koffie, thee en alcohol. De bijvangst van dit experiment is discipline, doorzettingsvermogen, daadkracht en volharding. Start leading yourself.

HelloPaul Advanced

Start maart 2021 / oktober 2021

  • In jaar 2 geef ik je een uitdagende en inspirerende business case rond de 17 sustainable development goals. In tribes van 5 YoungFoodPros werk je aan de case. Aan het einde van het jaar pitchen jullie gezamenlijk je innovatieve concept voor een Dragon Den Commissie van internationale markt- en opinieleiders.
    ○  3 Circles of Profits dagen
    ○  op hotspots in de Randstad
    ○  bewezen gastdocenten introduceren het thema
    ○  Me sessies: persoonlijke sessie met Paul voor je eigen route to Grand Cru
    ○  We sessies; Leren van elkaar door ervaringen over je huidige functie en uitdagingen te delen
    ○  Lunch, drinks & bites en diner in spraakmakend foodconcept inbegrepen.
    ○  Tweedaagse inspirerende citytour inclusief overnachting, degustaties, bedrijfsbezoeken, workshops, drinks & bites, diners en lunches
  • 24Hours: sessie over actueel food thema dat je van kop tot staart gaat beleven, inclusief degustaties, workshops, drinks & bites en diner
  • 6 x een uur 1-op-1 sessies met Paul
  • Abonnement tot relevante digitale netwerken
  • Exclusieve toegang tot Pauls netwerk en kennisgebieden

Aan het einde van het tweede jaar eindigt het lidmaatschap automatisch, verlenging is niet mogelijk.

HelloPaul Premium Network

Uitsluitend de 10 best scorende Young Food Pros worden uitgenodigd voor het HelloPaul Premium Network waar je op nationaal topniveau bij spraakmakende Food Business leaders solliciteert. Paul introduceert je en begeleidt het selectieproces totdat jij je droombaan hebt bereikt.

Doe je mee?

Jouw lidmaatschap

Kosten voor lidmaatschap bedragen € 2.500 ex. btw per jaar.
Inclusief studieboeken, drinks, bites, meals in spraakmakende foodconcepten. Exclusief reiskosten.

Betaling in termijnen is ook mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.

Vraag nu een intake aan

Wil jij lid worden van de HelloPaul Community?

Laat dan je gegevens achter voor een intakegesprek. Je gaat dan telefonisch in gesprek met Paul om te bepalen of het programma goed bij jou en je situatie past. Paul beantwoordt dan ook alle vragen die je hebt over het programma en de community.

Ja, ik heb interesse in deelname aan de HelloPaul Community. Neem contact met mij op voor een intakegesprek.